Logo APPKEE

Tworzymy aplikacje mobilne na Androida i iOS





Aplikacje mobilne także dla sklepów internetowych. Firmy i klienci to docenią

Aplikacje mobilne także dla sklepów internetowych. Firmy i klienci to docenią

14.4.2021

Aplikacje mobilne także dla sklepów internetowych. Firmy i klienci to docenią
Ze względu na panującego koronawirusa cyfryzacja uległa przyspieszeniu. Firmy próbowały dostać się do środowiska internetowego, w którym sprzedaż dopiero rosła. Uwaga skupiła się również na aplikacjach mobilnych. Według najnowszych statystyk aplikacje zajmują ponad pięćdziesiąt procent całego czasu spędzanego przez użytkowników w Internecie. Dlaczego więc nie postawić na nie?


Wcześniej aplikacje mobilne były tylko dla e-sklepów, dziś mogą być własnością właściciela restauracji, lekarza lub kogokolwiek innego z dowolnej branży. Ale zostańmy przy e-sklepach. Jeśli zainwestują w naprawdę przejrzystą, prostą i ozdobną aplikację do projektowania, docenią to nie tylko klienci.


Szybki sposób na zakupy


Ludzie przyzwyczaili się do tego, że wszystko działa bardzo szybko. Posłuchali tego szybkiego tempa i oczekują, że wszyscy i wszystko będzie mu posłuszne. Tak jak kupujący artykuły spożywcze chcą mieć „klik” w koszyku w ciągu kilku minut, tak przy wyborze sprzętu elektronicznego lub odzieży liczą na coś podobnego. Dzięki aplikacji mobilnej spełnisz ich oczekiwania.
Główną zaletą aplikacji jest przede wszystkim ułatwienie pierwszego i powtórnego zakupu. W ostatnich miesiącach, kiedy aplikacje są trendem w świecie biznesu, wzrosło zainteresowanie nimi z tego powodu. W ramach aplikacji klient może dokonywać zakupów bez rejestracji i logowania, często bez pomocy klawiatury, ponieważ formularze dostawy mogą być wypełniane samodzielnie przez wiele aplikacji.


Na zdjęciu nawet gdy nie korzystamy z aplikacji


Jeśli jako firma lub e-sklep myślisz o tym, jak trzymać swoich klientów blisko ciała, nawet gdy nie wrzucają towarów do wirtualnego koszyka, to co dać im o sobie powiedzieć za pomocą przydatnych powiadomień? Chociaż tak zwane powiadomienia mogą wydawać się irytujące, nie każdemu się to wydaje. Każdy maniak zakupów z pewnością doceni informacje o nowych towarach, rabatach, bezpłatnej wysyłce lub podobnych promocjach. Po co więc wysyłać je e-mailem, skoro mogą wylądować bezpośrednio na wyświetlaczu telefonu komórkowego?

Powrót do strony bloga